grametik

brevkassespørgsmål

grametik

brevkassespørgsmål af
kimlek
9 år
Oprettet 5 år 2 måneder siden

Vad er grammatik ragler min lære siger at jag skal kunde dem men jag er ikke god til dansk eller skrive mellem hej :D

Svar:

Hej Kimlek

Grammatik kan også være ret svært, så jeg kan godt forstå hvis du synes det kan alle reglerne.

Jeg synes du skal sige til din lærer at du har brug for ekstra hjælp til at lære grammatik reglerne. Din lærer kender garanteret både gode øvelser og apps som du kan bruge. Det kan også være at du kan få hjælp fra en af dine klassekammerater der har godt styr på grammatikken.

Men start med at snakke med din lærer, og bed om mere hjælp.

Gode hilsner Elisa

Elisas billede
Elisa fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål