Græder i min seng

brevkassespørgsmål

Græder i min seng

brevkassespørgsmål af
Jonatan
10 år
Oprettet 6 år 4 måneder siden

Jeg syns mor dum. Men savner os mor min mor bor på et hjem behandling nu ringe hun til mig igen og jeg komme Til at savne hend mor send mig SMS og stod undskyld mor slog dig jeg elsker dig og vil. Gerne vi ses igen mor har det godt nu men jeg ved ike om jeg vil se mor men jeg savner hend os hel min mave gør ond for jeg ved ike hvad Plejemor og plejfar siger de bestemmer over mig

Svar:

Kære du

Jeg forstår det som om du er kommet i plejefamilie fordi din mor har slået dig, at du synes hun er dum, men at hun nu skriver undskyld, og at du savner hende.

Det er helt normalt at savne sin mor efter man er kommet i plejefamilie. Selvom hun ikke har været god for dig, har hun stadig været en stor del af dit liv. Derfor er det helt naturligt, at du savner hende.

Dine plejeforældre kan bestemme meget, fordi de fungerer på samme måde som forældre. Hvis du er i tvivl om, om du har lyst til at se din mor igen, vil jeg råde dig til at snakke med dine plejeforældre. De kan hjælpe dig med finde ud af, hvad du gerne vil, og om du skal se eller snakke med din mor igen. Husk du også altid er velkommen i chatten til en snak.

Venligst

Luna

Lunas billede
Luna fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål