fyren

brevkassespørgsmål

fyren

brevkassespørgsmål af
sille
18 år
Oprettet 2 år 6 måneder siden

Hej jeg er en pige på 18 år, og jeg står med et kæmpe dilemma. Der er den her dreng som går en klasse under mig, som er virklig sød. har idræt med ham, så tør ikke helt skrive til ham hvis han afviser mig what to do????

XOXO

Svar:

Hej Sille

Hvor er det bare dejligt og vildt spændende, at du kender en sød sød fyr fra klassen under dig. Der er ikke noget mere spændende, end når man møder en sød fyr, som giver sommerfugle i maven.

Som jeg læser det ud fra dit brevkasse spørgsmål, så kunne du godt tænke dig, at komme mere i kontakt med den søde fyr.

En måde hvorpå du kunne prøve at komme i kontakt med den søde fyr kunne være, at forsøge at snakke med ham når I har idræt sammen, eller sende ham nogle søde smil når du er tæt på ham. På den måde kan I lære hinanden endnu bedre at kende på. Det kan måske samtidig give dig en fornemmelse af, hvad han syntes om dig.

Selvom det kan være en meget skræmmende tanke, at skrive til en fyr som muligvis afviser en, så er det samtidig en måde hvorpå du kan få en fornemmelse af, hvad han tænker om dig. Derudover kan du måske starte med at skrive et spørgsmål til ham såsom "skal vi være udenfor til idræt imorgen" eller "kommer du til idræt imorgen". Hvis han ikke svare dig på det, så tænker jeg på ingen måder, at det vil være pinligt for dig, men mere et udtryk for hvordan han er som person overfor andre mennesker.

Det kan samtidig være, at han går med den præcis samme lyst til at skrive til dig men, at han heller ikke tør, da han måske, ligesom dig, frygter en afvisning fra dig. Det finder du først ud af, hvis du begynder at snakke eller skrive med ham.

Jeg ønsker dig held og lykke.

De bedste hilsner

Sara

SaraSs billede
Sara fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål