Forvirring om det bare er som det er, eller om det er kærlighed

brevkassespørgsmål

Forvirring om det bare er som det er, eller om det er kærlighed

brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Oprettet 6 år 3 måneder siden

Hej, jeg har mødt den her pige og vi har nu set hinanden i to måneder, og her den anden dag var første gang vi var i seng sammen, og det gik bare slet ikke særlig godt. Jeg er forvirret over hvad hun kan føle for mig eller om hun har givet op, hun siger jeg er super sød og hun kan lide mig, men på den anden side siger hun at To ens personer ikke passer sammen, det er forvirrende, og håbede lidt på at I kunne hjælpe med et råd eller to. Om det bare er os begge der er super nervøse eller om hun tvivler, eller noget helt tredje

Svar:

Hej med dig.
Hvor er det dejligt at du har mødt en sød pige, som du er blevet glad for og som også giver udtryk for at være glad for dig. Du skriver at du er lidt bekymret efter at jeres første gang i seng sammen ikke gik så godt og det kan jeg godt forstå. Det er selvfølgelig aller dejligst, hvis den første gang sammen bare går rigtig godt, men jeg må sige at jeg tror at det er meget almindeligt at den første gang med en ny seksualpartner er lidt udfordrende. Både fordi man begge to kan være nervøse, men også fordi det tager tid at lære hinandens krop og seksualitet at kende. Jeg vil derfor foreslå dig at i bare tager jer god tid, så skal det nok blive godt for jer at gå i seng sammen, hvis i er glade for hinanden. Det bringer mig videre til den anden del af dit spørgsmål. Du skriver at du er lidt bekymret for hvordan den pige du ser har det med dig efter at i har haft sex første gang, og det er der jo kun en, der rigtigt kan svare på - nemlig den pige du ses med. Derfor er mit bedste råd til dig at spørge hende, hvordan hun har det med dig og evt. fortælle hende, hvordan du har det med hende.
Jeg håber at du kan bruge svaret og du er altid velkommen til at skrive ind til os igen. Held og lykke med det - jeg håber at det er kærlighed.

Hilsen Marie

MarieHPs billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål