Forhud

brevkassespørgsmål

Forhud

brevkassespørgsmål af
Mikkel
15 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

hej jeg får meget tør hud på min forhud og det bliver helt hvidt og tørt ig det er begyndte at svi og ved ikke hvad det er eller om det er normalt. Det gør oksy lidt ondt når jeg skal have sex med mim kæreste. håber i kan hjælpe.

Svar:

Kære Mikkel,

Tak for din besked i brevkassen. Der kan være flere forskellige årsager til, at man får tør hud og svie omkring forhuden.  Umiddelbart tænker jeg, at det kan skyldes en rift på penis eller en svampereaktion, men det kræver, at du tager forbi din læge og bliver undersøgt. Oftest kan lægen stille diagnosen ud fra din beskrivelse og ved at kigge på penis. God bedring.

Med venlig hilsen

Trine, læge

TrineGs billede
Trine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål