Forhud

brevkassespørgsmål

Forhud

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 5 år 3 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 16. Og for 3 dage siden fik jeg noget af forhuden fjernet ikke det hele men noget af det. Og jeg er meget bekymret for hævelsen der kommer, det er som om det bliver værre og værre med hverdag der kommer. Ved godt at det er relativt nyt. Men er der noget jeg kan gøre for at det ikke bliver så hævet? Eller hvornår kan jeg regne med at det forsvinder?

Svar:

Hejsa

Mange tak for dit spørgsmål. Jeg kan godt forstå, at du er bekymret og det er godt du reagerer. Der vil være noget hævelse i forbindelse med helingen, men det bør ikke blive værre og værre. Er der kommet rødme, varme eller smerte kan det være tegn på infektion.

Jeg vil anbefale dig at tage til din praktiserende læge, der kan tjekke, om alt er som det skal være. Det nemmeste er nok at ringe dertil, så du kan få en hurtig tid.

Rigtig god bedring.

Mvh Eva

Evas billede
Eva fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål