forelskese

brevkassespørgsmål

forelskese

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 13 år 1 måned siden

Hej cyperhus!!. jeg har et spørgsmål.. det er at jeg har en pige er er forelsket i og hun er også forelsket i mig.. men vi får til pinlige tavse øjeblikke hvor man bare IKKE ved hvad man skal gøre eller sige.. det ville være dejligt hvis der var løsninger på sådan noget.. for det er jo ret træls sådan noget :) ... håber på svar hilsen r.....

Svar:

Hej med dig..

Jeg har lige sendt dit spørgsmål over til teenagebrevkassen, fordi de er rigtig gode til at svare på spørgsmål om kærlighed og forelskelse. Du kan finde deres svar der, inden for nogle få dage..

Venlig hilsen

Erroll