Forelskelse

brevkassespørgsmål

Forelskelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 4 år 6 måneder siden

Hey, jeg er en pige på 14.

Jeg vil bare sige at jeg er forelsket i en dreng der går i klasse med mig, men jeg tror ikke at han er forelsket i mig.

Han krammer nogle piger og jeg er virkelig jaloux. Men jeg spiller kostbar så jaer.

Håber I kan give mig nogle råd ❤️

Svar:

Kære pige

Dit spørgsmål minder meget om et andet brevkassespørgsmål, som allerede er udgivet.

Her er, hvad der blev svaret:

Kære pige,

Forelskelse og kærlighed kan både være rigtig dejligt og også rigtig svært. Der kan opstå følelser, som man ikke har prøvet at mærke før, sommerfugle i maven, når man ser personen, som man er forelsket i. På samme tid kan det også være svært at finde ud af og gøre én usikker.

Mit råd til dig vil være at prøve og snakke med ham noget mere og spørge ind til, hvad han interessserer sig for. Nogle gange kan øjenkontakt og smil også være en god måde at få kontakt på. Her behøver man ikke nødvendigvis at sige noget. Det kan være et signal til den anden om, at man er interesseret i vedkommende. Du kan også prøve at opsøge ham via de sociale medier. Nogle gange kan det være lidt nemmere at skrive sammen end at snakke sammen i skolen.

Jeg håber i hvert fald, at du kan bruge mit svar.

Venlig hilsen

Lucia

Luchias billede
Lucia fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål