Finger i røven

brevkassespørgsmål

Finger i røven

brevkassespørgsmål af
Søren
13 år
Oprettet 5 år 4 måneder siden

Hej jer Er en dren på 13 og vil spøger om hvad er beste til at give sig selv finger med dig en finger eller en blyant ænde

Svar:

Hej med dig.

Først vil jeg sige, at jeg ikke vil råde dig til at putte en blyant i numsen. En blyant kan knække og så vil du skulle til lægen og have den fjernet, hvis den ikke selv kommer ud. Der kan også være splinter, som kan være meget smertefulde.

Det er ikke unormalt at tænde på at få ting op i numsen. Det kan være en finger, som du selv skriver. Hvis du vælger at forsøge med andre ting, så er det vigtigt, at det er noget, du kan få ud igen. Måske skal det være noget, der har en tykkere ende, så du altid kan trække den her ende ud. Det du bruger skal være helt rent, og så er det en rigtig god ide at komme et kondom på.

Jeg håber, at du fik svar på dit spørgsmål.

Med venlig hilsen
Signe M.

SigneMs billede
Signe fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål