FGU Studenterhue

brevkassespørgsmål

FGU Studenterhue

brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Oprettet 3 år 3 uger siden

Hejsa

Jeg går på FGU og er færdig til sommer. Jeg har altid drømt om at få hue på men gymnasie er aldrig noget der har interesseret mig. Jeg har lige set at der er kommet studenterhue til FGU. Jeg vil høre om i synes det er okay at købe en? Jeg ved godt det ikke er det samme som en hue fra en gym. Uddannelse men har kæmpet med mange ting i mit liv og jeg er bare stolt af at komme så langt som jeg er kommet og vil egentlig bare gerne have er bevis på det. Jeg ved det ikke lyder af meget fordi det ikke er en rigtig uddannelse men for mig er det en stor ting. Hvad synes i?

Svar:

Kære du

Der er da en stor ting, og jeg er slet ikke i tvivl. Du skal da fejres dig selv med en hue.

Der findes mange forskellige huer, og det er ikke længere kun for de gymnasiale uddannelser.

Jeg håber du får nogle gode sidste måneder på uddannelsen, og så håber jeg du fejrer dig selv, ligesom du drømmer om, til sommer.

Gode hilsner Maya

Mayas billede
Maya fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål