Brevkasse

Jeg tror jeg har en footfetish

Hej cyperhus Jeg var for nylig sammen med min kæreste hvor han tog Sine sokker af jeg spurgte så om jeg måtte måtte slikke hans tæer men han blev fornærmet Hvorfor blev han fornærmet og er det normalt?

Frida fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

min lære har pilled ved mig

hvad skla jrg gøre han stopper ik

Camilla fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Masochist

Hej, Jeg har gennem flere måneder spekuleret om at jeg er masochist, og er nu ret sikker på at jeg er det. Var forleden til træning ved den sport jeg dyrker, min træner er 19 og jeg er 15, og jeg har egentlig altid syntes at han er ret flot og attraktiv, både på udsende og personlighed. Den...

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål