Første hj

brevkassespørgsmål

Første hj

brevkassespørgsmål af
Merle
14 år
Oprettet 4 år 3 måneder siden

Hvordan giver man et hj helt fra start af så den bliver stiv?

Svar:

Hey Merle

Nu skriver du ikke noget om hvorfor du spørger, men måske har du en kæreste, som du har snakket om hj med?

Jeg kan godt forstå du gerne vil vide, lidt om hvordan man kan gøre, men det er bare ikke helt så enkelt. For det er forskelligt fra person til person, hvad der føles dejligt. Så der findes ikke rigtig en opskrift, eller en bestemt måde at give et hj på. De fleste drenge har det heller ikke sådan, at det skal foregå på en helt bestemt måde.

Det bedste du kan gøre, er at prøve det af. Start ud med at gøre det der føles mest naturligt for dig, og så se hvordan det virker. Jeg tænker faktisk det kommer til at fungere ret så godt, lige meget hvad du gør.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål