Følesen

brevkassespørgsmål

Følesen

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Hvordan føles det at blive slikket i fissen??

Svar:

Hej anonym

Det er et godt spørgsmål, som mange helt sikkert er nysgerrige på. Det er helt naturligt at være vildt nysgerrig på.

Hvordan det føles vil være forskelligt fra person til person. Også forskelligt i forhold til hvordan den der slikker, gør det.

Så jeg kan ganske enkelt ikke give dig et særligt godt svar. Mange vil måske synes det føles lidt ligesom hvis man masserer og rører, lige så stille omkring fissen med fingrene. Men det er som sagt meget forskelligt hvordan forskellige mennesker vil føle det.

Venligst Thea

Theas billede
Thea fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål