Er min penis normal?

brevkassespørgsmål

Er min penis normal?

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Dreng på 15 her. Jeg har noget med min penis som jeg har været bekymret om i flere år nu. og det er når den er stiv så peger den fuldstændig op ad. Jeg er bekymret for hvad en pige vil sige til det. Hvordan skal jeg dyrke sex med den? Er der noget jeg kan gøre ved det?

Svar:

Hey du

Mange drenge er bekymrede, hvis deres penis bøjer op, ned eller til en af siderne. I virkeligheden er en skæv eller bøjet penis helt lige så almindelig som en helt lige penis.

Og det har absolut ingen betydning for om man kan have sex. Jeg er ret sikker på at en pige ikke vil sige det helt store, for penisser kommer altså i alle mulige forskellige former og størrelser, som alle sammen fungerer helt perfekt til sex.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål