Er liderlig

brevkassespørgsmål

Er liderlig

brevkassespørgsmål af
Natasja
15 år
Oprettet 1 år 2 måneder siden

Bro min kæreste er en pige og hun gør mig mere og mere liderlig og jeg drømmer om hende. Er der normalt at jeg bliver mere våd end et fucking vandfald?

Svar:

Hej Natasja

Det lyder som om, at du er helt vild med din kæreste - hvor er det bare dejligt! Det er helt normalt at blive meget tændt af sin kæreste, og det er helt normalt at blive meget våd ved tanken om at være sammen med sin kæreste. Og det er også helt normalt, at man kan drømme om sin kæreste. Det, tankerne er fyldt med, har det med at snige sig ind i ens drømme også. Så det kan du vist bare tage som et tegn på, at du er sammen med den helt rigtige for dig.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål