Er det for tideligt

brevkassespørgsmål

Er det for tideligt

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 5 år 9 måneder siden

Hej. Jeg er 12 år fylder snart 13 år og jeg onanere tit men er det for tideligt. Hilsen pige på 12 år

Svar:

Hej pige på 12 år

Som svar på dit spørgsmål, så kan jeg sige at hvis det føles rigtigt for dig, så er det ikke for tidligt. Du skriver ikke hvor ofte du onanerer, men så længe du føler dig tilpas med det og det ikke begynder at stjæle tid fra det du ellers skal (skole og lignende), så er der ikke noget der er forkert. Det er meget forskelligt hvornår man begynder at onanere, og det er også forskelligt hvor ofte man gør det. På den måde er der ikke noget som er rigtigt eller forkert, men det er vigtigt at man mærker efter sin egen grænse.

Hvis du har lyst til at læse mere om onani, så kan jeg anbefale dig at gå ind på Privatsnak.dk. Der kan du også chatte med en rådgiver som ved rigtig meget om det, hvis du nu har flere spørgsmål.

Jeg håber du kan bruge mit svar

Venlig Hilsen

Signe