Er det normalt?

brevkassespørgsmål

Er det normalt?

brevkassespørgsmål af
(Anonym)
12 år
Oprettet 3 år 3 uger siden

Er det normalt at der ryger sedel ud af tissemanden når man onanere? Plus er det normalt for 12 årige?.. Men er snart 13.

Svar:

Hey Anonym

Det er godt du spørger, når du er i tvivl, så du ikke skal gå og være bange for om der er noget galt.

Det er fuldstændig normalt, at der kommer sæd ud, når man onanerer. Man begynder at producere sæd, når man kommer i puberteten, så hos nogle 12-årige kommer der sæd, og hos andre sker det først, når de bliver ældre.

Det er også helt aimdeligt at onanere når man er 12. Så alt det du beskriver lyder helt normalt, og lige som det skal være.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål