Er den stor nok?

brevkassespørgsmål

Er den stor nok?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 2 år 3 måneder siden

Er 13 år, Min pik er ca 13,5 cm når den er stiv Er det normalt??

Svar:

Hey Anonym

Jeg kan godt forstå du spørger, for det er rigtig mange drenge der er i tvivl om størrelsen på deres pik.

Du kan være helt rolig. Din pik er lige som den skal være. En almindelig størrelse pik er mellem 10-18 cm, så din er sådan nogen lunde lidt imellem allerede nu.

Du er først færdig udviklet, i starten at 20'erne så den kan endda nå at vokse mere. Lige meget om den vokser mere eller bliver ved med at være som den er, så er den helt perfekt, og rigelig stor.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål