ejakulation

brevkassespørgsmål

ejakulation

brevkassespørgsmål af
Mig
21 år
Oprettet 5 år 7 måneder siden

Har i nogle råd til hvad kan gøre. Har store problemer med at opnå orgasme, når jeg er selv, kan nemt tage over en time. må ofte give op, og droppe det. Har først fået problemet efter jeg er kommet på antidepressiv medicin. Inden da havde jeg ingen problemer, det påvirker mig meget, at jeg ikke kan få nydelse, det er

Svar:

Kære du

Jeg er ked af at høre om din situation. Det er desværre en meget velkendt bivirkning til antidepressiv medicin. Jeg synes du skal tage en snak med den læge som har givet dig recepten. Det kan være I kan prøve at justere din dosis eller skift til en anden medicin og se om dine bivirkninger bliver bedre.

De bedste hilsner

Lise

LiseJs billede
Lise har svaret på dette spørgsmål