Drengeproblemer

brevkassespørgsmål

Drengeproblemer

brevkassespørgsmål af
Victoria
16 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

Hej, jeg er en pige der går på efterskole og jeg er 16 år gammel. Før vi blev sendt hjem fra corona begyndte jeg at få lidt med den her fyr. Han er højere end mig, men ellers siger folk at vi lidt ligner søskende og minder utroligt meget om hinanden. Vi har meget samme personlighed, og har de samme interesser. Vi Spiller begge to elitefodbold, og har derfor også nogle gange træninger sammen heroppe på efterskolen i linje timerne. Jeg er en person der har rigtig svært ved at binde mig, og jeg har kun været forelsket en gang i mit liv. Når jeg først får interesse i en fyr har jeg svært ved at holde den i længere tid af gangen. Mig og denne her fyr, sov så sammen i to weekender i streg heroppe, hang virkelig meget ud sammen, men vi kyssede dog kun en gang. Han havde rigtig svært ved at tage sig sammen til at kysse mig da han var blevet nervøs efter at jeg havde sagt at jeg bliver skræmt væk hvis tingene går for stærkt. I december gav han mig en julekalender, og hanhavdelagt små sedler hvor jeg bl.a. vandt gratis massage osv,bare ikke noget jeg har fået indløst. Jeg synes det var ret fløde, og det var også lidt for meget,også i og med at jeg plejer at falde for “Bad boy typer”, og det er han altså langt fra. Da vi kyssede sammen en aften han sov ved mig kunne jeg bare mærke at jeg ikke tændte på det, og slet ikke fandt ham attraktiv på den måde, han var bare en god ven. Jeg synes at det ville være synd at gå rundt at holde ham for nar, i og med at jeg vidste at han havde følelser for mig da han har haft sagt det, sagde jeg til ham inden vi gik på juleferie at jeg synes at vi skulle stoppe det vi nu end havde gang i. Han blev ret ked af det over det, men spillede self cool overfor mig. I denne lange tid vi spå har været væk fra hinanden er der blevet udvekslet enkelte beskeder, hvor han har haft startet samtalerne,ellers har jeg bare haft givet ham lidt plads. Vi er nu på efterskolen igen, vi kom her for en uge siden.  For to uger siden begyndte vi at skrive en del bare som venner, men det vi kommer herop igen og så hinanden sagde vi bare hej, og udvekslede ikke flere ord til hinanden. Indtil for få dage siden har vi bare haft kigget rigtig meget på hinandens, utroligt åbenlyst, men har ikke udvekslet nøgleord. Så sender han mig så en snap,efter utroligt lang tid, men han skriver intet. Jeg svarer ham, han snapper igen, jeg svarer ham og så åbner han den (Bare billeder) Dette stunt laver han så dagen efter, hvorefter jeg skriver ogs pørg hvad han har gang i. Jeg har lagt meget mærke til at han har gået rundt og flirtet med rigtig mange piger heroppe, han har sendt mavebilleder til mine veninder, og han er kendt for at være lidt af en player. Inden mig havde han noget med min veninde, men efter at hun gav ham et blowjob, og han gav hende finger stoppede han med at snakke med hende. Mega svinsk gjort. Hun er dog stadig forelsket i ham, og nu går de meget sammen heroppe. Jeg er meget overbevist om at det kun er sjov fra hans side. De sidste par dage har vi udvekslet meget få ord sammen, for jeg havde som sagt skrevet til ham at han skulle tage sig sammen. Han går altid over hvor jeg er, og jeg kan se at han lytter til mine samtaler jeg har med andre. I Går spillede jeg bordfodbold , han satte sig med to af mine veninder. Der havde han sagt til en af dem at hun havde en god røv i de bukser hun havde på, og han kiggede virkelig meget på den. Jeg kunne mærke at det gik mig utroligt meget på, og jeg ved ikke hvorfor. Jeg var sikker på at jeg ikke kan lide ham, men nu ved jeg intet længere. Jeg har heller ikke den bedste røv, så det gjorde mig også usikker. Jeg føler at siden han er kommet tilbage fra corona at han har gået rundt at flirtet med sygt mange piger fra efterskolen, men jeg føler stadig han har noget for mig. Jeg ved ikke regelsæt hvad mit spørgsmål, jeg ville bare gerne have mine følelser ud.

Svar:

Hej Victoria

Tak for dit brev. Det lyder til at du har gjort dig rigtig mange gode overvejelser omkring dit og fyrens “forhold”. Jeg tror der er mange der kan genkende de overvejelser, tanker og følelser du beskriver. Du skriver, at du har svært ved at binde dig til et forhold og at der skal meget til, for at du bliver forelsket. Det er helt normalt at have det sådan. Der er stor forskel på, hvor nemt vi, som mennesker, får følelser for andre og hvor nemt vi har ved at lukke andre mennesker ind i vores liv. Det lyder dog som om, at der er lidt et mismatch mellem dine følelser for ham og hans følelser for dig. Du skriver, at du, da I sov sammen en aften, kunne mærke at du ikke tændte på ham og ikke føler at han er mere end en ven. Jeg synes det er rigtig godt, at du har fortalt ham om hvordan du har det - for som du også selv skriver, er det bedst for ham at vide klar besked, så han ved hvor jeres forhold står.

Så har I så haft en lang periode, hvor I ikke har set hinanden og ikke har været på skolen, pga. corona. Som jeg forstår det du skriver, har I, efter I nu er kommet tilbage på skolen, kigget meget på hinanden, men kun snakket ganske kort sammen. Til gengæld har han snakket og flirtet en del med nogle af dine veninder og andre piger på skolen. Har du overvejet om nogle af de ting han gør, kan være fordi han prøver at gøre dig jaloux? Eftersom han sender dig snaps og også har kontaktet dig, mens I ikke har været på skolen, kunne det godt tyde på, at han stadig har nogle følelser for dig. Du skriver også, at han altid går over hvor du er og lytter til samtaler du har med andre. Også dette tyder på, at han stadig har følelser for dig. Det kan også tænkes, at hans interesse i dig er blevet endnu større, efter at du fortalte ham at du ikke havde følelser for ham - nogle gange er det sådan, at man gerne vil have det man ikke kan få.

Jeg synes helt bestemt, at I skal have snakket sammen om, hvordan I har det med hinanden. Måske byder lejligheden sig naturligt på et tidspunkt, men hvis ikke, kunne det være en idé at spørge ham om I ikke kan aftale at mødes på et tidspunkt og få snakket tingene igennem. Det lyder også, som om at du er blevet i tvivl igen, om hvordan du føler for ham - du skriver, at det gik dig meget på, da han sagde til en af de andre piger, at hun have en god røv. Derfor synes jeg også, at du skal prøve virkelig at mærke efter, når du snakker med ham og i løbet af det næste stykke tid. Måske kan du prøve at tænke tilbage på den ene gang du har prøvet at være forelsket. Hvis du kan huske hvordan det føltes, kan du måske prøve at sammenligne det med de følelser du har nu og mærke om der er nogle ting du kan genkende. hvis du virkelig er forelsket i ham, tror jeg ikke du vil være i tvivl - det vigtigste er dog, at du virkelig lytter til din mavefornemmelse og er ærligt over for både dig selv og overfor ham.

Jeg håber du kan bruge mit svar og at det hele løser sig på en god måde.

Mange hilsner

Nanna

cyberhusnannas billede
Nanna fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål