drenge sorg

brevkassespørgsmål

drenge sorg

brevkassespørgsmål af
frederikke
13 år
Oprettet 6 år 1 uge siden

hej jeg er den her pige på snart 13 år. og det er den her dreng i min parallelklasse som lige er min type, han er pæn, høj og nogle gange sød. han er lidt det man kalder en fuckboy, han vil kneppe alle. Han flirter med alle pæne piger især mig, han leger med mine følelser og jeg bliver hele tiden ked af det. jeg skriver meget med ham på snapchat men han gør mig bare så ked af det. han siger til hans venner at han har noget med 10 piger, ved ikke om det er for at være sej eller om det passer... Hvad skal jeg gøre - skal jeg droppe ham?

Svar:

Kære dig

Det lyder rigtig svært det, du oplever. Det er så forvirrende, når man er blevet lidt vild med en, men ikke rigtig ved, hvad han vil. Det er så vigtigt, at man er glad. Man bliver nødt til at overveje, om man er mere ked af det end glad med den anden person. Du skriver flere gange, at han gør dig rigtig ked af det, derfor synes jeg helt sikkert, du skal overveje, om det er det værd. Kan du stole på ham? Kan du stole på, han ikke gør dig ked af det igen? Det er ikke rart, at en anden leger med ens følelser, og et er ikke så sødt at lege med andres følelser. Hvis man skal have en kæreste, er det ret vigtigt, at han er sød og kan behandle en godt. Er ham her sød ved dig? Det er selvfølgelig dig, der bestemmer, hvad du vil. Du behøver måske heller ikke beslutte noget lige nu, det er helt okay at vente lidt og se, hvad der sker. Men du må huske, at din glæde og lykke betyder mest!

Jeg håber, du kan bruge mit svar.

Kærlig hilsen

Sophie

SophieBs billede
Sophie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål