Det lugter!!

brevkassespørgsmål

Det lugter!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 6 år 1 måned siden

Hej.. Jeg er en pige der for noget tid siden havde sex med en fyr, kort tid forinden havde jeg haft blærebetændelse (ved ikke om det kan være relevant). Men efter at jeg har haft sex med denne fyr er jeg begyndt at få mere udflåd end normalt, nu her er det også begyndt at lugte helt vildt, jeg kan lugte det selv når jeg bare sidder til time f.eks. Og det er vildt pinligt og flovt .Nogle gange er udflåden ikke så slem men så bliver mine trusser ikke våde men meget fugtige og det lugter.. Her fornyeligt har jeg så været sammen med en anden en, og han siger at hans pik er begyndt at blive lidt mærkelig... Jeg er virkelig bange for om det kan være klamydia eller hvad det kan være... Hilsen den flove..

Svar:

Hej med dig,

Undskyld mit sene svar.

Det lyder ubehageligt. Og for mig at se lyder det, som om du har fået en infektion i skeden. Med en vis sandsynlighed er infektionen seksuelt overført, dog uden der nødvendigvis er tale om en egentlig kønssygdom.

Jeg synes uanset hvad, du bør kontakte din læge og bede om en gynækologisk undersøgelse. Ved en sådan undersøgelse podes for diverse infektioner, herunder klamydia og gonoré. Og så får man typisk svar et par dage senere.

Husk, at du kun er beskyttet imod infektioner ved at bruge kondom under samleje.

Mvh Kasper, læge

KasperAs billede
Kasper har svaret på dette spørgsmål