Brevkasse

Oral når man bliver meget våd?

Jeg har et par gange fået tilbud om at modtage oral men har forløbig sagt pænt nej tak. Ikke fordi jeg ikke gerne vil for det vil jeg rigtig gerne for har hørt så meget godt om det. Men der er det i det at når jeg blir rigtig "varm" så blir jeg meget våd forneden og der siver sådan lidt hvid...

Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Hævet pin

Hej jeg har været til en fest i weekenden. Hvor at jeg var så heldig og få et blow job af en pige, men nu er det nogle dag efter. Og den er blevet meget hævet og har mærker. Jeg ved ikke om hun har bidt i den, men så ville jeg da kunne mærke det under oplevelsen. Jeg har nogle riser men hun...

Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Jeg tror jeg har en footfetish

Hej cyperhus Jeg var for nylig sammen med min kæreste hvor han tog Sine sokker af jeg spurgte så om jeg måtte måtte slikke hans tæer men han blev fornærmet Hvorfor blev han fornærmet og er det normalt?

Frida fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål