Den gider ikke

brevkassespørgsmål

Den gider ikke

brevkassespørgsmål af
mads
13 år
Oprettet 3 år 3 måneder siden

Hej cyberhus jeg er en dreng på 13 år. jeg kan godt lide at onanere men jeg kommer aldrig og det iretere mig altid.

Svar:

Hey Mads

Jeg vil starte med at sige, at jeg synes det er dejligt at du kan lide at onanere. Det er en rigtig god metode til at lære sin krop, og sine lyster bedre at kende.

Jeg kan godt forstå du irriterer dig at du ikke kan komme. Jeg tænker faktisk deet er helt normalt. Dels kan det handle om at du bare ikke er helt kommet dertil i din udvikling endnu, at du rent fysisk kan få en udløsning. Man kan sagtens onanere, og få følelsen af at det er dejligt, selv om kroppen ikke danner sæd endnu, så man ikke får udløsning.

Det kan også være at du presser dig selv, fordi du rigtig gerne vil komme, og fordi du bliver irriteret over at det ikke lykkes. Hvis man bliver irriteret og presset, så kan det faktisk godt være svært at få en udløsning. Så prøv at tage det roligt, og start ud med bare at nyde, at det føles rart. Jeg er sikker på at det nok skal komme. Når din krop er klar, og du er kommet lidt længere i din pubertet, så kommer det helt af sig selv.
Så bliv ved med at gøre det der føles dejligt, og hav lidt tålmodighed. Det du oplever er helt normalt, og lige pludselig så sker det.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål