Deepthroat

brevkassespørgsmål

Deepthroat

brevkassespørgsmål af
Mia
16 år

Hej

Hvordan bliver man god til at deepthroate?

Svar:

Hej Mia

Det er et rigtigt godt spørgsmål, du stiller. Desværre ved jeg ikke nok om det til at kunne give dig nogen gode råd. I stedet er der en del andre kloge mennesker på området, som har skrevet om, hvordan man kan blive god til at deep throate. Du kan evt. lave en google-søgning, som jeg har gjort her: deep throat guides.

Jeg tror desuden, at det gælder for deep throating, som det gælder for mange andre ting: øvelse gør mester. Hvis du har en kæreste, kan du spørge, om du må øve dig på ham. Og ellers kan det være, at du kan øve dig på eksempelvis en banan, hvis du ikke har en kæreste eller føler dig bedre tilpas med det.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål