Brevkasse

Drømme bliver til virkelighed

Jeg oplever ofte at minen drømme bliver virkelig kan drømme at en af mine forældre vil fortælle mig noget. Og så når de gør det kan jeg sige at jeg vidste hvad de vil fortælle også andre ting oplever ting i drømme som nogle dage sener bliver virkelig også om steder jeg aldrig i livet har været...

Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

selvmordstanker

hej jeg er en pige på 16 år og jeg har slemme selvmords tanker og jeg ved ikke hvad jeg skal gør jeg slevskader være dag og det er meget slemt mår det er har ar på helle kroppen jeg ka ikke vise mig ferm til nogle fordi jeg er bange for hvad de siger til alle mine ar jeg har på helle min krop...

Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Jeg er besat af en fiktiv karakter som er skurk. Hjælp!!!?

Hej... Jeg er kvinde, og jeg anser mig selv som aseksuel med en undtagesle, og det er at jeg forelsker mig i fiktive karakterer. Det er sket et par gange, men lige nu er det anderledes, fordi ham jeg er vild med er meget ond. Jeg er meget stor fan af One Piece, som er en anime/manga serie på...

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål