ville i det?

brevkassespørgsmål

ville i det?

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 9 år 4 uger siden

Hej.

hvis man sætter sin aflevering herind og man virkelig har brug for hjælp vil i så hjælpe med at rette i den?

jeg snakker selvfølgelig ikke om at i skriver hele ens stil, men hvis ens veninder, lære og forældre ikke har tid til at hjælpe en.....hvem skal man så gå til?
(retorisk spørgsmål)

jeg har virkelig brug for hjælp, jeg er sådan set næsten færdig det eneste jeg mangler er tema, budskab og konklusionen.

så ville i hjælpe med at rette ens stil hvis det er?

håber jeg.....tak på forhånd

Svar:

Hej Anonym

Argh....jeg tror de fleste kender til det med at sidde og være vildt stresset over en aflevering. Men vi har desværre ikke mulighed for at hjælpe med gennemlæsning og lignende.

Mit bedste bud til dig vil være at prøve og kontakte Lektier online, hvor der sidder voksne frivillige rådgivere og hjælper med lektier.

Du kan læse mere om hvordan Lektier Online fungerer og kontakte dem her

Bedste hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål