Undrer mig over noget

brevkassespørgsmål

Undrer mig over noget

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

Hej Anni. Jeg har sådan undret mig over en lille ting. Hvis man nu skriver noget i en brevkasse og datoen er f.eks d.20, men at en fra brevkassen først svarer d.23. Står der så ude i siden ved svaret datoen fra den dag man skrev det eller datoen fra den dag man fik svaret.

Svar:

Hej pige 18 år,

Super du skriver når der er noget på Cyberhus.dk du forundres over :-)

Det helt korte svar på dit spørgsmål er, at den dato som står ud for svaret er fra den dag hvor spørgsmål blevet stillet.

Bedste hilsner,

Anni M.
Cyberhus