Tak :)

brevkassespørgsmål

Tak :)

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 7 år 9 måneder siden

Hej Cyberhus. Det her er ikke et spørgsmål, men synes bare at i skal vide det alligevel :)
Det her er den absolut bedste brevkasse side jeg nogensinde har været inde på. Det at i svarer alle spørgsmål, på højst 10 dage, det er virkelig fedt, synes jeg.
Jeg har prøvet at kontakte alle mulige sider, men ingen svarede. Derfor er jeg så glad for at jeg fandt jeres :) Så jeg vil bare sige tak for en god side, som rent faktisk tager sig tid til at svare mennesker med problemer og som holder hvad de lover :)

- Hilsen Cecilie

Svar:

Kære Cecilie

Tusind tak for de pæne ord...det er virkelig noget der varmer :)

Formålet med Cyberhus er at give en hjælpende hånd omkring det der fylder indeni, og det er skønt for os at læse at vores arbejde gør en forskel for dig.

Jeg ved at alle vores rådgivere får en fantastisk start på sommeren med sådan en hilsen her, så endnu engang tusind tak for at du tog dig tid til lige at skrive.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål