Tak

brevkassespørgsmål

Tak

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 13 år 1 uge siden

Hej Jeg har ikke rigtigt noget spørgsmål men vil bare gerne sige tak Tak for den fede hjemmeside jeg for altid svar på det jeg spørger om Hils alle der er med på cyberhus og sig tak Knus :)

Svar:

Hej,

Tak fordi du ''bare'' skriver at du er glad for Cyberhus - det er dejligt at vide :-)

Jeg sender din hilsen videre til de mange frivillige og ansatte som er i Cyberhus og er med til at gøre det til et godt sted at være.

De bedste hilsnener til dig herfra,

Anni M. :-)
Cyberhus