Svar

brevkassespørgsmål

Svar

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej Cyberhus. Jeg er virkelig ked af at skulle skrive her ind, for jeg løler bare at jeg brokker mig over at i hjælper og prøver at hjælpe så mange mennesker. Men her for snart 7-14 dage siden skrev jeg en besked ind... Problemet er at jeg kan ikke huske hvor jeg skrev den ind. Jeg ved bare at den hedder *skolen/skole* Håber i kan svare om i har set den men bare ikke har fået svaret eller noget andet, så jeg de at den er blevet sendt.

Så vil jeg også lige tak for ALT den hjælp i har givet mig.

Svar:

Hej Anonym

Det er kun godt at du skriver ind. Der kommer mange spørgsmål, og med flere forskellige brevkasser kan det være svært finde sit svar. Men her kan jeg heldigvis hjælpe.

Dit svar ligger i brevkassen Når det gør ondt inderst inde. Du kan se det her: http://cyberhus.dk/brevkasse/ondt/skole-1

Bedste hilsner Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål