Spørgsmål

brevkassespørgsmål

Spørgsmål

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hvor mange beskeder får i om dagen om voldtægt? Hvordan har i det selv, når i svarer på det? Hvor lang tid tager det og komme sig over det? Hvad for nogle slags voldtægt, hører i om?

Svar:

Hej med dig...

De lyder lidt som en skoleopgave du er i gang med der... det spændende emne og jeg synes det er godt emne at tage fat i.

Vi svarer ikke skriftligt på den slags spørgsmål og da det minder lidt om et interview, er du velkommen til at ringe til os og interviewe os der. Du kan finde kontaktdata her.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus