Ros og ros

brevkassespørgsmål

Ros og ros

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Hej cyberhus! Jeg vil bare gerne rose jer alle for det super gode initiativ i har taget til at hjælpe alle os fortvivlede unge. Jeg synes det er så fedt at i har lyst til at hjælpe os- og så frivilligt! I giver nogle rigtig gode og brugbare svar, og i svarer altid, så tak! Tak! Tak! Ved godt at det ikke var noget spørgsmål men jeg synes bare det er vigtigt at i ved hvor meget i bliver værdsat!

Svar:

Hej med dig

Hvor er det bare dejligt at få ros :)

Men hvor er det også dejligt, at du tager dig tid til at give den til os. Sommetider er det jo svært at vide hvad I synes om Cyberhus, når både I og de voksne rådgivere er anonyme. Så det er rigtig dejligt at høre du kan bruge Cyberhus. Nu har jeg vist brugt ordet "dejligt" 3 gange.. nej nu 4 gange :)

Jeg vil sende din ros videre til alle de frrivillige rådgivere som sidder i vores rådgivning og jeg er sikker på, at den vil lune dem alle i den her lidt kolde tid udenfor...

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus