Pjoket opgave

brevkassespørgsmål

Pjoket opgave

brevkassespørgsmål af
Simon
13 år
Oprettet 7 år 1 måned siden

Hej

Jeg er en dreng på 13 år. Jeg er igang med en projekt opgave i denne uge. Jeg går i 7. klasse og har emnet "Computerspil." Vil høre om i måske kunne hjælpe mig med at finde nogle informationer. Jeg ved selv lidt om det, men det er fra min side af.

Tak for at læse :D

Svar:

Hej med dig

Vi har desværre ikke mulighed for at svare på spørgsmål om projektopgave i brevkassen, men du er velkommen til at ringe til os og spørge lidt mere.

Hos os er det Christian, som er ekspert på computerspil og gaming. Du kan prøve at ringe til vores kontor og spørge efter Christian. Det er bedst at prøve inden kl. 15.

Venlig hilsen
Niels-Christian