Normal størrelse?

brevkassespørgsmål

Normal størrelse?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 11 år 1 uge siden

Jeg ved godt folk siger man ikke skal tænke på størrelse i 13 års alderen, men ville da gerne vide om den er for lille, for alle andre der skriver om størrelse på min alder skriver altid hvor lang den er, og min er mindre end det de skriver. Jeg har fødselsdag 2. Juli, men puberteten er næsten lige begyndt. Jeg kan stort set ikke mørke nogle forandringer, heller ikke i min stemme. Min penis er 4-5 i slap tilstand, og 8 cm i stiv tilstand. Er det normalt? :) Og jeg onanere tit, og har aldrig fået våddrøm. Er det så også normalt i denne alder?

Svar:

Hej med dig..

Dit spørgsmål hører egentlig til i brevkassen "Sex, lyst og erotik", men jeg smider lige et link til en god artikel på sexlinien.dk, hvor der står en masse gode ting om størrelsen. prøv at læse den og hvis du ikke synes du får svar nok, så skriv igen til den anden brevkasse.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus