Mobning.

brevkassespørgsmål

Mobning.

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

Hej. Vi er to piger der har projekt opgave i næste uge. Vi har taget mobning i skolerne. Men kender du nogle som er uddanet til at snakke med unge der føler sig mobbet. Nogle experter man kan lave et interview med. Som har meget forstand på mobning. Smil Fra Felicia & Bahar.

Svar:

Hej Felicia og Bahar,

Jeg kender ikke lige nogle eksperter som I kan ringe og tale med, men jeg kender denne her fantastiske side som næsten har alle svarene:

sammenmodmobning.dk/elever

prøv at kigge forbi og se om I kan finde svarene på jeres spørgsmål der. Også gode filmklip m.m..

Bedste hilsner og god arbejdslyst :-)

anni m.
cyberhus