Kan ikke trykke på chat knap?

brevkassespørgsmål

Kan ikke trykke på chat knap?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Kære cyberhus.

Ved jeres chat er den grøn, der står åben... Men jeg kan ikke trykke der på :(

Den kommer ikke den der glide sliide eller hvad det nu kaldes, så jeg kan ikke komme ind på chatten. Er det bare min com eller?

Knus

Svar:

Hej Anonym

Det er desværre ikke kun din computer. Voresa system blev opdateret i går eftermiddags, og i den forbindelse opstod den her fejl. Teknikkerne arbejder på højtryk, og forhåbentligt virker det hele som det skal igen i dag fredag, når chatten åbner kl. 13.00.

Mange hilsner

Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål