Jul

brevkassespørgsmål

Jul

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 9 år 5 måneder siden

Hej.

kender cyberhus nogen steder hvor man kan holde jul hvis man er anbragt og ingen steder har og holde jul i år ?

Emma .

Svar:

Hej Emma

Vi vil meget gerne se om vi kan finde nogle steder hvor det kunne være en mulighed for dig at holde jul. For at kunne hjælpe dig bedst muligt kunne det være rigtig fedt hvis vi vidste hvor i landet du befinder dig, eller om du har nogle teder i landet du ville foretrække at holde jul.

Du kan oplyse hvor i landet du helst vil være ved at skrive en i vores kontaktformular Du behøver ikke oplyse mail når du skriver i formularen så du kan fortsat være 100 procent anonym.

Håber at høre fra dig inden længe, og så skal jeg nok prøve at se om jeg kan finde nogle muligheder til dig.

Bedste hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål