Jul :-(

brevkassespørgsmål

Jul :-(

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej :-) Jeg ved ikke, hvordan at jeg skal forklare det her problem. Jeg har mange ting som fylder. Jeg har 1 ting der fylder særligt lige for tiden. Og det er den 1 ting jeg ønsker råd og hjælp til.

Jeg er en pige, på 15 år - det er måske et meget godt sted og starte. Min familie, min mor og far blev skilt for 2 år siden og siden er det gået op og ned. Mine forældre kan ikke snakke sammen unden og komme til og skændes og råbe af hinanden. Jeg ser ikke min far så tit pga han arbejder meget og ikke har så meget overskud til mig. Jeg bor alene med min mor og min mors kæreste og det går helt ad HELVED til. På min mors side har jeg familie men snakker ikke med dem og ser dem ikke. På min fars side har jeg min farmor og farfar og min faster og min fasters 2 børn som er voksne. Min fars familie har jeg det vel okay med, jeg ser dem ikke så tit og har ikke et tæt forhold til dem. Jeg føler ikke de er min familie, jeg kommer tit op og skændes med dem og alt i alt har de svært ved og magte mig Pga jeg har bordeline. Det var lige lidt om min familie. I år skal jeg så holde jul med min far og min fars familie. Og synes det er svært. Jeg kommer altid op og skændes med dem og er tvunget til og holde jul med dem. Jeg har det dårligt med det da jeg er bange for der bliver konflikter jule aften. Jeg kan ikke mærke det snart er jul. Jeg har mest lyst til og bare gemme mig under min dyne og aldrig vågne igen. Er der noget galt med mig? jeg føler mig anderledes og føler ikke julen er det sammen. Håber du forstår mit brev og tak fordi du tog dig tid til og læse det. Nogen gode råd? Knus Jasmin.

Svar:

Hej med dig

Jeg har flyttet dit spørgsmål til "Når det gør ondt inderst inde" - brevkassen. Du vil få svar her senest om 10 dage.

Venlig hilsen Marianne