Jeg spørg bare, smil

brevkassespørgsmål

Jeg spørg bare, smil

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej Anni. Jeg har et spørgsmål, eller måske en ide? Om i måske kunne lave en brevkasse, hvor det handler om det at være hjenmefra? hvis man fx er på en efterskole,opholdsted,pleje familiie eller noget andet. Hvis man har spørgsmål omkring det, eller er nervøs for noget. eller så noget, men det er altså bare en ide. God jul og godt nytår Smil fra felicia

Svar:

Hej Felicia,

Hyggeligt at høre fra dig igen - og dine mange gode ideer :-)

Faktisk kommer der et helt nyt værelse på Cyberhus her i løbet af de første månder af 2010 - et værelse som kommer til at hedde ''når ude er hjemme'', og som f.eks. kommer til at handle om at flytte hjemmefra, bo på opholdssted eller bo i plejfamilie.

Her er det også planen at der skal være en brevkasse. Så dit ønske om en brevkasse kan jeg godt opfylde her, dagen før juleaften :-)

Prøv at kigge  på denne tråd i debatten ''når ude er hjemme'' - hvor du kan være med til at bestemme hvordan værelset skal se ud. Cool hvis du har nogle ideer hertil ?

Grib et smil og en julehilsen herfra,

Anni M.
Cyberhus