hvor

brevkassespørgsmål

hvor

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hvor ville spørgsmål angående at blive seksuelt misbrugt på nettet skulle sendes hen??

Svar:

Hej med dig

Det er et godt spørgsmål.
Hvis dit spørgsmål mest handler om hvilke handlemuligheder du har hvis du har oplevet at blive seksuelt misbrugt på nettet, tænker jeg at du skal skrive det til Netlivsbrevkassen.

Hvis dit spørgsmål mere handler om følelserne omkring situationen tænker jeg at Når det gør ondt inderst inde vil være bedre.

Men det vigtigste er at du stiller dit spørgsmål. Bare smid det i enten netliv eller ondt brevkassen og så skal vi nok flytte det hvis vi synes det passer bedst i den anden brevkasse. Det vigtigste er som sagt at du skriver så du kan få et svar og forhåbentlig noget hjælp.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål