hvad

brevkassespørgsmål

hvad

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

hej anni kan man skive alt hvad man vel vide til dig og er cyberhuset et sted hvor i hjælper alle der har et problem. det vil jeg gerne vide tak k,h.Amalie.

Svar:

Kære Amalie,

Du er meget velkommen til at spørge mig om hvad som helst, men hvis du gerne vil have hjælp i forbindelse med nogle problemer, så er det rådgiverne i chatten eller i brevkassen du kan spørge om hjælp :-)

Og ja, Cyberhus er et sted hvor vi forsøger at hjælpe alle der kontakter os og ønsker vores hjælp. Der er ingen problemer som er for store eller for små - bare spørg løs :-)

De bedste hilsner fra,

Anni M.
Cyberhus