Brevkasse

Min første gang

Hej jeg har et spørgsmål. Så jeg er en pige på 11 der havede min første gang som 10 årig. Med en dreng fra 2 klasser over mig. Og ville spørge om det er for tidligt? Jeg syndtes selv det var rart men jeg er bange for hvad flok vil sige.

Pedro fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Tror jeg har mistet min veninde

Jeg har haft en rigtig god veninde i skolen. Vi har været veninder i lang tid og har haft det rart sammen. Men her i påskeferien er der åbenbart sket noget. Jeg har haft mange arangemanger med min familie så vi har ikke været sammen i ferien. Men jeg ved hun har været en del sammen med en anden...

Camilla fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Bule på tissekonen

Hej mit navn er Marie Jeg for nogle uger siden opdaget en bule på min tissekone over klitoris Den har gjordt ondt og det er blevet være Men igår poppede den så lidt lige som en bums Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre men er det farligt og Ka man ha en bums på tissekonen?

Trine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål