Forhud

brevkassespørgsmål

Forhud

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 6 år 8 måneder siden

hej jeg er en dreng på næsten 12 år

jeg jeg onanere* trækker min forhud frem og tilbage* og min pennis bliver stiv gør min forhud ondt og strammer enormt føler faktisk ikke at der er nok forhud er det normalt

Svar:

Hej Anonym

Vores læge- og tandlægebrevkasse er lukket i sommerferien. Det betyder at det ikke er muligt at stille nye spørgsmål til vores læger og tandlæge før mandag d. 14. august.

I vores andre brevkasser er der ikke altid rådgivere der har den nødvendige viden om sundhed, sygdom og tænder, til at vi kan tilbyde dig et svar på dit spørgsmål.

Vi anbefaler dig i stedet, at kontakte din egen læge eller tandlæge. Ellers er du velkommen til at skrive igen i vores lægebrevkasse fra d. 14. august.

Mvh. Cyberhus-teamet