Er det retfærdigt

brevkassespørgsmål

Er det retfærdigt

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Jeg skrev for lidt tid siden her ind om en skoleopgave, og fik bare det svar at i ikke kunne hjælpe mig med det. Siden min skoleopgave har jeg kigget lidt rundt i brevkasserne og fandt en masse der havde fået link og svar på deres spørgsmål til deres skoleopgave. Jeg syntes bare ikke det er helt retfærdigt at det kun er nogen der for svar. Jeg syntes at i skal finde ud af om i vil hjælpe med skole opgaver eller ej. Her er en af dem: se i brevkassen for voldtægt og seksuelt misbrug, side 5, spørgsmål 5 oppe fra med overskriften projektopgave, skrevet d. 20. September 2010 af en pige på 14 år, det handler om Et seksuelt overgreb er det samme som voldtægt. Det er bare en af dem der har fået svar. Hvorfor for jeg for eksempel så ikke svar? Skrev jo under den rigtige brevkasse? Syntes ikke det er retfærdigt at det kun er nogen der for svar. Hilsen Pigen :)

Svar:

Hej Pigen

Du har helt ret i at det ikke virker videre retfærdigt, men jeg tror det hænger sammen med at de steder hvor du kan se at andre har fået hjælp er gamle svar.

Hvis du kigger rundt omkring i brevkasserne kan du helt sikkert finde en del spørgsmål hvor der er givet hjælp til opgaveskrivning når man kigger lidt tilbage i tiden. Kan se det svar du har fundet er mere end 1½ år gammelt hvor vi gerne ville give svar omkring skoleopgaver.

Det vil vi egentlig stadig gerne, men i takt med at vi får flere og flere spørgsmål har vi ikke længere tid til at give svar på spørgsmål omkring skoleopgaver. Vi får mange henvendelser fra unge der gerne vil have hjælp i forbindelse med opgaveskrivning, og hvis vi skulle svare på de mange vi får nu ville tage tid fra de unge der står og har brug for svar i forbindelse med et personligt problem. Vi har derfor valgt helt at stoppe med at svare på spørgsmål omkring projektopgaver.

Når du skriver ind om hjælp til skole eller projektopgave vil vi nu kun give et ganske kort svar hvor vi enten henviser til et andet sted vi mener kan hjælpe eller vi kan tilbyde dig at du kan ringe til vores rådgivning og spørge efter Erroll eller mig. Så vil vi i telefonen gerne prøve at hjælpe.

Som sagt for vi mange henvendelser så jeg ved ikke hvor du skrev din og hvad den handlede om. Men hvis du stadig har brug for hjælp til skolearbejde er du velkommen til at ringe på tlf. 86 370 400

DeBedsteHilsner

Niels-Christian