Det gør lidt ondt når jeg onanere?

brevkassespørgsmål

Det gør lidt ondt når jeg onanere?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej brevkasse. Jeg er en pige på 14 år og onanere tit, onanere mindst 1 gange om dagen, er det godt? Eller er det dårligt at onanere for meget? Nogle siger det kan give dårlig hukommelse og træthed, er det rigtigt? Kan man lave hjemmelavet sex-legetøj? Hvis man kan som hvad f.x? Når jeg onanere bruger jeg mine hænder og bruseren. Jeg tager bruseren og ligger den på min tissekone og det er rigtigt dejligt. Men når jeg skal stikke min finger op i skeden så gør det ondt, jeg prøver at tænke frækt men det duer ikke, hvad kan jeg gøre for det ikke gør ondt? Og nogle gange gør mine bryster ondt og ikke ondt osv, men synes ikke de bliver større! Hmmm.... Jeg begyndte at onanere siden jeg var 12 år gammel, tror det var en lidt tidlig alder og onanere. Men tænker kun på at onaner for det er dejligt meget bruseren. Jeg håber i vil svare på mit spørgsmål, for det er et virkelig stort problem for mig! Mange knus fra mig :D

Svar:

Hej med dig

Jeg tror dit spørgsmål er havnet i den forkerte brevkasse, så jeg har sendt det over til "Sex, lyst og erotik", fordi så får du det bedste svar. Du kan finde deres svar der, inden for de næste maks 10 dage.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus