Debatten

brevkassespørgsmål

Debatten

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej Annie Jeg synes at i skal kigge på den her debat: http://www.cyberhus.dk/node/1756 især på #4 og #6 og overveje om det skal slættes. Og så lige noget helt andet: Jeg ved ikke om du må svare på det, men jeg tænkte på om i har hørt fra Gråspurv i chatten. Hun har ikke skrevet i debatten i lang tid og hun skriver heller ikke i debatten på GirlTalk mere. Jeg har hendes mail og MSN og hun har ikke været på i over 3 uger. Jeg er bange for om der er skedt noget med hende. Jeg ved ikke hvordan jeg skal finde ud af det for jeg kender ikke hendes rigtige navn eller adresse. Hilsen Stine Stankelben

Svar:

Hej Stine S.

Tak for prajet - kommentarene er slettet...

Vi har også lagt mærke til, at det er lang tid siden Gråspuv har været online i debatten. Vi er også bekymret for hvordan hun har det.

Jeg kan desværre ikke oplyse dig om Gråspurv har været på chatten, da vi har tavshedspligt omkring hvem der er på chatten. I øvrigt vælger de fleste brugere på chatten også at være helt anonyme og ikke oplyse deres navn.

Da ingen af os, hverken du eller vi, har hendes rigtige navn, ip-adresse eller irl-adresse, har vi ingen mulighed for at undersøge hvordan hun har det.

Hvis du har nogle personlige oplysninger om hende kan du prøve at kontakte politiet. Fortæl dem hvordan du kender hende og hvorfor du er bekymret for hende.  Måske de kan hjælpe dig, selvom jeg ikke tror der er så stor en chance?

Vi håber på det bedste for hende - og at hun snart dukker op her på nettet igen, så vi kan finde ud af om hun får den hjælp hun har brug for.

De bedste hilsner

Anni M.
Cyberhus