cyberhus ansat

brevkassespørgsmål

cyberhus ansat

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

måske hør den ikke til denne her postkasse, måske/måske ikke men, jeg har set man kan blive frivillig hvis man er under 18 eller over 18. Jeg vil godt høre hvad der er forskel på dem også som i kan se i overskriften så vil jeg også spørge om hvornår må man blive ansat? så cyberhus, hvis der står det et sted så har jeg ikke kigget godt nok, men håber jeg kan få et svar på det.. -GN

Svar:

Hej GN,

Dine spørgsmål er kommet i den helt rigtige brevkasse :-)

Du spørger om hvad forskellen er, på de frivillige som er under 18 år, og dem som er over 18 år? Den eneste forskel mellem de frivillige som er under 18 år og dem som er over 18 år, er valget af opgaver som man kan lave som frivillig. Alle under 18 år starter med at være ungebloggere, og kan ikke blive tilknyttet vores rådgivende aktiviteter.

Du spørger også om hvornår man kan blive ansat ? Ansat er ikke noget som man bare kan blive. Vi har 6 ansatte i Cyberhus, som alle har været ansat hos os i mange år. Deres opgaver er, at sørge for alle de frivillige trives(vi er næste 100 i alt), sørge for sikkerheden og tone på Cyberhus.dk samt sørge for at der hele tiden sker en løbende udvikling i Cyberhus.

Håber det var svar på dine spørgsmål, eller er du meget velkommen til at skrive til mig igen :-)

De bedste hilsner herfra,

Anni M.
Cyberhus