cyberaktiv online ?

brevkassespørgsmål

cyberaktiv online ?

brevkassespørgsmål af
Anonym

Jeg beundre virkelig de cyberAktive, og ville meget gerne værre med, men mit problem er at jeg bor i Odense. Så jeg vil gerne vide om jeg skal komme til København eller Århus, eller om jeg bare kan sidde og lave det fra min egen computer?

Svar:

Hej T.

Tak for din hilsen - og fordi du gerne vil være med på cyberhus-teamet :-)

Vi har 2 hold frivillige - dem som er under 18 år (CyberAktive) og dem som er + 18 år. Derfor har jeg brug for at vide hvor gl. du er?

Vi har mange frivillige rundt i hele landet, og der vil også være mulighed for at du kan arbejde hjemmefra. Men det afhænger lidt af hvad du gerne vil arbejde med/ skrive om på cyberhus - og hvor gl. du er :-)

Vi har flere frivillige på fyn - skriv igen til anni@cyberhus.dk hvis du stadig er interesseret.

De bedste hilsner

Anni M.
Cyberhus