Chikane

brevkassespørgsmål

Chikane

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 9 år 4 måneder siden

Hej Cyberhus

Vi har projektuge lige nu og det ville være fantastisk hvis i kunne svare på et enkelt spørgsmål.

Jeg ved ikke om i har hørt om de to kvinder fra Mariager, som blev chikaneret anonymt.

Men jeg har i hvertfald et spørgsmål omkring det.

Jeg var inde og læse noget om hvad lovgivningen og reglerne her på siden omkring mobning, og chikane, men blev ikke helt sikker på hvad reglerne er.

Så hvis i kan svare mig hvad reglerne/loven er for det, kunne det være fedt.

Håber i svarer :)

Hilsen S

Svar:

Hej S

Vi modtager rigtig mange henvendelser fra unge der har brug for hjælp til skoleopgaver. Da vi bliver nødt til at prioritere vores tid til at rådgive de unge der har brug for hjælp til at komme videre fra en svær situation svarer vi ikke på spørgsmål om skoleopgaver i vores brevkasser eller pr. mail.

Du er velkommen til at ringe til vores medarbejder Jonas Ravn på tlf. 86 370 400. Han kan måske vise dig i retning af nogle gode links, hvor du kan finde det info du søger.

Bedste hilsner
Niels-Christian